.....

Hej! :) Tänkte börja blogga idag. Jag LOVAR att jag ska byta header, ska fråga om Therese kan fixa en. Denna helgen kommer ju bli grymmast ever!!!
Imon ska jag till farmor på förmiddagen, sen efter det ska jag till det nya stallet, ska lasta in spån och så som mamma har köpt :D sen ska jag hem o sooova. Söndag upp ganska tidigt hämta transport och hö och hämta atlas, sen direkt till stallet lasta ur han och visa hans nya hem. Och bara ha världens gosigaste dag med min bästa atlas. Amanda kommer även att följa med för att hjälpa till! Åh vad jag är glad !!!! :D Min dröm har blivit sann.
 
Kommer uppdatera MASSOR på söndag. Ta bilder på atlas i hans nya stall och massa! :) Kommer även uppd på lördag
 
 
My lovely ponyyyy <3

Kommentarer
Postat av: Tessan

E så glad för dig! <3

2012-12-15 @ 13:45:58
URL: http://nattstad.se/thereseekendahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0