Hur det ligger till!

Hej! Jag har ju intr bloggat så bra på senaste. Det är för att jag inte haft tid... De har varit mycket med skolan osv. Sen har jag inte haft nått kul att skriva om heller :) men på söndag händer nått kul! Jo då ska jag hämta Atlas som jag är medryttare på nu. För han ska bli min i ett halvår. Alltså jag ska vara fodervärd på han :D så vi kommer flytta han till ett super mysigt stall vid delsjömotet. Tror han kommer trivas super där. det finns massa ridvägar manege 30 min skrittväg bort så ja kan träna. Finns även en paddock 300 m bort  så ja ja träna för en tränare där! Finns även terrängbana o det är bara ett sånt där super mysigt gullig stall :) så kommer ha mycket att skriva om i framtiden ;) jag börjar blogga på lördag igen :D 
 
 
ska snart till tandläkaren btw :( ska vara där 7!!!! Shit va tidigt då :(:(:( typ laga ett liiiitet hål. Kommer döööö xd
 
 
 
 
 
Min (snart) fina Atlas :))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0