Rida ponnyn

Tja :) äntligen är det lov!!!! Så skönt. Hade julavslutning igår det var väll kul ;) mitt lov kommer spenderas i stallet för det mesta! Lovely!!! Jag ska börja rida Atlas lite mer ordentligt då han lugnat sig nu o så;) idag ska jag rida i hagen rida igenom honom i alla gångarter. Tror en viss ponny kommer vara GAAANSKA PIGG haha. Nu står han i en ganska liten hage men aka flyttas till större. Där kan han inte springa så mycket så han kommer nog busa lite idag hihi :) jag ska försöka ta bilder idag!! Filmen kaaaanske kommer i helgen ;) får suga på den karamellen, men jag tror det iallafall!



Ha de super så hörs vi snart.
Hur söta är inte dessa cupcakesen då??! Önska ja kunde göra sånna haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0