Sommaren/Hösten 2012

 
Min lille Bella <3
 
 
Bästa pao!
 
Min fina alviis saknar henne. <3 <3 Ska ses nästa helg :)
 
bästa didi!
Minne för livet. Vann dressyren. Vann cupen. 3:a i hoppningen, 0 fel i omhoppningen och grunden. Fatta va lycklig ja vaa då haha :D
Födelsedagen :)
Påväg till stranden :)
Musse bebis :*
Anya som jag hyrde en dag i somras :)
Nils och Sandra (min syrra) gulliga :)
Bonnie som nu mera är i himlen :( <3
En AS god drink jag drack i berlin när jag var där med mamma och pappa :)
 
Min mickey mouse <3 
Musse första dagen hos mig :)
 
 
 
 
Atlas! :D
 
 
Mycket bra har hänt men mycket dåligt också men det har varit ett toppen år ändå :)
 
 
De dåliga: Stampe och Bonnie dog :(
 
De bra: Musse kom och jag blev medryttare på världens bästa Atlas <3
 
 

Kommentarer
Postat av: josse

Jätte fina bilder!!<3 bonnie och stampe :((<33

2012-12-01 @ 14:15:39
URL: http://sheltiesolo.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0