Stressad ponny

Hej! Igår så ringde dom i stallet min mamma. Då hade Atlas varit jätte stressad och försökt sparka en när hon satte på täcket! Då blev jag sån stt jag ville så fort som möjligt till Atlas. Så jag var där uppe vid kvart i 4! Han var super lugn när jag kom o vi stod o visade ett tag hihi ;) när jag longerade honom var han på hugget haha :D han typ bockade, sparkade bakut o massa ha slitsen ;) men det var bra att han fick springa av sig ;) vi provade även att ställa honom i hagen ett tag det gick också jätte bra!!!:D idag ska jag gå en promenad med honom och ska även rida sist gången på råda med! förhoppningsvis på onsdag ska jag rida lite var tanken iallafall.


Ha de bra så hörs vi!



Min fina syster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0