Torsdag, mitten på veckan :)

Tjaa :) Har haft sån jääävla huvudvärk hela dagen.. Har de fortfarande :( Började morgongen med typ nått pass med dans armhävningar osv va de nu heter ;) Ganska kul o jobbigt :) Haft spanska prov där man skulle skriva massor och även ett lätt matteprov :) Skulle egentilgen haft Atlas idag igen, men eftersom jag hade sån himla huvudvärk gjorde ja inte det... Nu lyssnar jag på musik o har de bra :) Bakat pepparkakshus med mamma och sandra. Mitt blev ju klart snyggast.... eller inte haha :) Ska plugga lite till ett läxförhör imon, sen ska jag typ sova eftersom jag har huvudvärk e trött osv :( Men ha en bra kväll så hörs i mon på morronen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0