Atlas

Nu tänkte jag berätta för er vem atlas är, hur han är att rida osv. Vissa kanske tänker lixom vem tusan är atlas nu kommer det. Jo atlas är min medryttarponny rider honom 2 dagar i veckan ibland mer. hittade han på en sida som heter hastnet. Han är en maxad d-ponny. Atlas är av rasen welsh cob :) Han är 7 år gammal. Riktigt söt, snäll i ALL hantering. Han är lite små tittig, fjantig alltså :) Ganska pigg och glad ponny. Han tycker typ det mest är roligt :) Är otroligt glad över att jag hittade honom. Första gången jag red honom (i somras) gick det dåligt, han var lite bestämd osv. Men så go att rida <3 Han är verkligen min typ och jag älskar honom OTROLIGT mycket. Världens finaste ponny
 
Här kommer lite bilder på honom
ILOVEYOU <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0