CUPEEN!

Okej, nu ska jag ta och berätta om cupen som jag var med i! Det var förra helgen. På lördag var det dressyr och söndag hoppning. Hade didi en häst jag ALDRIG hade ridit. Dressyren gick bra. Vägarna var la inte dom bästa men det gick hyfsat. Fick ok poäng. Trots dom "okej-poängen" vann jag min klass. Blev ännu mer taggad inför söndagens hoppning :) På framhoppningen, kändes hon väldigt osäker.. Eller nått. Hon tvekade innnan hon skulle hoppa så det blev lite "stilla-hopp". Väl inne på banan gjorde hon samma sak, vägarna blev usla haha :) Men det var ju trots allt omhoppning. Där gick de super, lite snäva svängar och en bra tid. Fick 32 sek, hon som vann fick 29 sek så vi var stolta! Sen var det dags för prisutdelning, var riktigt nervös. Didi med tror ja haha :) men jag vann ju dressyren sen trea i hoppningen! :D Fick kö ett ärevarv, sjukt skoj. Sen fick jag stanna kvar! Då var de prisutdelning igen för cupen! VANNNN!! :D Kom delat etta med en annan super duktig tjej! Så gllad va jaa! :) BÄSTA DIDI <3 Grymt nöööjd. Lätt att jag kommer va med på en tävling med didi igen <3 
 
 
 
Detta vann jag under EN HELG. DIDI ÄR GRYYYYYM <3
 
 
 
Och tack therese för all hjälp på lördagen utan dig hade det gåått sååå mycket sämre :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0