Seg dag.. -.-

Tjena :) Skolan har varit riktigt seg. Började morgonen med spanska prov som gick bra! Sen gympa hade löpning. Intervaller. Helt ok! Spelade tennis o så i slutet :) Har bestämt mig att MINST en dag i veckan ska jag ut och springa. Min kondition måste bli bättre! Så är de! Ingen tvekan utan ut och springa oavsett väder. Börjar nog redan i helgen :) Helgen ser riktigt GRYM ut. Precis som en helg ska se ut :) Fredag: Skola, sen stallet. Uteritt på Atlas med Amanda på Safir. Lördag: Stallet, tvätta bruniz svans osv. (tror ja iallafall) Söndag: Tävling! Shit va taggad jag är :D Klubbdressyr på råda! Startar kvart över 10 så det blir att åka TIDIGT till stallet då:) 
 
Riktigt go helg! Nu lyssnar jag på musik och sitter me min GOS tröja hihihi :) 
 
 
 
 
Bjuder på lite egopix :)
 
Ha de bra. Hörs senare <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0