Ingen hoppning :/

Ja rubriken lyder. Ingen hoppning idag blev det inte :/ Eftersom det var mörkt, det regnade osv. Istället blev det ett 35 min/pass dressyr i paddocken. Gick väll sådär, han gick emot skänkeln och lyssnade sådär.. men vissa stunder gick det, övade på lite allt möjligt speciellt på att hålla galoppen på volterna och lite framdelsvändningar,Pigg och gla var han iallfall trots regnet :) :) Ett litet bocksprång blev de också haha. Men jag tror jag dör, när jag och amanda kom in i sadelkammaren gissa vad som hände?? :D I en korg låg det 5 UNDERBARA kattungar, SHIT va söta trodde jag skulle dö av söthet. Dom var så goooa. Höll alla samtidigt och bara myste med dom, ååhåhhh KÄR i dom. Kommer se dom imon igen :) Nu kollar jag på tv och gör inte så mycket, ska upp tidigt i mon eller runt halv 10 för ska till stallet vid halv 11
 :) Kanske hoppar i mon istället men ni får ha de super pusss <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0