Stallet snart :)

Godmorgon. Strax drar jag till stallet, vet att det är tidigt, men jag drar dit vid halv 10 för att jag vill ha en torr polle :) Om jag kommer efter 10 typ så kommer han va i sin hage pissblöt antagligen så vill ha en torr häst :) Hoppning idag, då. Ska bli skit skoj, hoppas han är lyhörd och pigg :) Kommer hem ganska tidigt idag, eftersom jag drar till stallet tidigt också :) Hoppas ni får en bra lördag så hörs vi efter stallet :) 
 
 
 
Just de, jag har fixat en videoblogg, med gamla bilder på mig, mina gamla medryttarponnysar m.m. Vissa som har läst mina förra bloggar har nog redan sett dom men ni som inte har de är dom nog nya =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0