Tävling idag

Har tävlat idag, på bruniz. 60 cm. När jag red fram så var han ganska pigg ändå, för att vara Bruniz. Han hoppade bra oså. Sen när jag kom in på banan så hade han ett BRA tempo fram tills 5:an (oxer) jag gjorde helt klart en försnäv sväng, där förväntade jag mig inte att han skulle hoppa, men jag kom igen då gick de bra och vi trav-hoppade imål ;) Stilpoängen, behöver jag inte skriva ut här, men är nöjd med dom också, inte super bra inte super dåligt utan okej :D Är RIKTIGT NÖJD över tävlingen iallafall, första tävlingen 60 cm, gick PISS dåligt massa stopp osv. kunde inte gå sämre på den tävlingen sen har vi tävlat fler gånger osv. Och jag är riktigt stolt över Bruniz, gillar han JÄTTEMYCKET! :) Nästa gång satsar vi på en FELFRI runda, hihi :)
 
 
Bild från idag :) Finfina Bruniz <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Maya :)

FIn blogg! <3

2012-09-16 @ 19:53:38
URL: http://nattstad.se/mayahoffstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0