USEEEL UPPD.

Sorry för SUPER dålig uppd. dom senaste dagarna :( Ska ändra på det, promise <3
Nu har jag öppnat lite paket, för farmor och farfar är här och jag fick en bok,pengar och en tröja :) Va i stallet innan, kom hem klockan 5. Skulle följa med amanda, för att fota henne. Men istället sa hon som äger stallet, att jag kan rida idag, eller jag kan rida närsom inte ägaren rider, bara jag frågar :D Så fick en extra dag i dag. Värmde upp ute i skritt med amanda och en annan tjej :) Sen red jag lite i paddocken. Han höll galoppen bra och var fin i skritten, är nöjd :) Nu ska jag strax käka sen träffa mandis <3
 
 
 
Ha de suuuuper 
 
 
Saknar dig, krryyydddiiiss <3
 
 
 
NYA BILDER KOOOMMER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0