Valle!

Hejsan :) Precis käkat och satt mig ner vid datan. Skolan var okej, stack till stallet myste och borstade med Bruniz, sen red jag Valle :) Vi red på serpentinbågar på långsidan och satt ner mycket i traven och galopperade mycket. jag tycker att det gick BRA. Han hade en bra form, lite seg i galoppen kanske, men han lyssnade bra. Skulle behöva ställa honom lite mer ändå i svängar och på volterna. Men är nöjd :) Gillar Valle mycket, han är sååå go att rida. Nästa vecka ska vi hoppa då ska jag troligen ha Valle :D 
 
 
 
Nu ska jag ta tag i läxorna, och plugga NO. fick reda på idag att vi typ ska ha förhör i mon. Hehehe, så nu PLUGGA, PLUGGA sen kolla X-factor ;) Ha de super <3 
 
 
 
Lille valle :)
 

Kommentarer
Postat av: Therese Ekendahl

jag stog inte med va?? och jaaa att vi inte hoppade denna veckan! vill ju va med! :D <33

2012-09-18 @ 19:45:09
URL: http://nattstad.se/thereseekendahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0